nazlibpalas Nipt testi sonucum çıktı, test üst sağ tarafında M yazıyor. Bu cinsiyeti mi ifade ediyor? Yoksa başka bir anlamı mı var?
allyslife nazlibpalas test fotoğrafını yüklersen bakabiliriz canım, m değil de xx xy cinsiyeti gösteriyor o testlerde
buketdeniz19 nazlibpalas raporda yazmıyor cinsiyeti canım firma doktora söylüyor doktorda size söylüyor raporda cinsiyet yazması yasak o yüzden
nazlibpalas allyslife o zaman yazmıyor sonuçlarda xx veya xy sonucu görünmüyordu. Altta açıklamalar var, üstte M yazıyor ‘male’ anlamına mı geliyor acaba diye merak etmiştim. Çünkü bazen F de yazıyormuş.
allyslife nazlibpalas görüntüyü chatgptye atıp cinsiyet bilgisini söylemesini isteyebilirsin, yazması gerek testte çünkü
ozlm4835 nazlibpalas nipth sonucunda cinsiyet yazmıyormuş o bize ayrı geliyor demişti doktor çünkü erken olduğu için bebeği maalesef aldırmak isteyenler oluyormuş o yüzden testte cinsiyet yazmıyormuş. Doktor isterse söylüyor
nazlibpalas Yaptırdığım yer size gönderilen sonuçta yazmayacak demişti. Doktora giden sonuçta yazıyormuş yasa gereği. Haftasonuna girdiğim için doktora da gidemiyorum merak ettim.
nazlibpalas Araştırdım öğrendim, M (maternal) yazmasının sebebi, test örneğinin anneden alındığını belirtmek içinmiş, cinsiyet ile alakası yokmuş.