anne9800 canım 1500′den sonra kese görülmeye başlanır, geç döllenmeyse biraz daha geç görülebilir. Sık sık muayene olmamak için biraz beklemek daha iyi. Ben 4+5′te beta 1576′da keseyi gördüm, 1 hafta sonra yolksac için gittim, 1 hafta sonra da kalp atışı. Çok sık gitmiş oldum. Şimdi ki aklım olsa beklerdim. 6.haftada gidip hepsini bir aradan çıkarabilirsin