kacerent Merhaba 5+3 hamileyim Bugün kanamam başladı yoğun kırmızı şekilde doktora gittim rahim ağzına çok yakın bir yerde kese dedi başına bu şekilde gelen oldu mu süreç nasıl ilerledi? Aşırı bel ağrım var
bersu56 kacerent bende 8+4 düm benimse aşırı bel ağrım var kanamam şuan yok gribim acaba ondan mi belim ağrıyor
bersu56 kacerent şu bel ağrım olmasa iyiyim aslında doktor bir tehlike yok dedi ama 3 ay önce düşük yaptım çok korkuyorum