sedabldk Kızlar 20. Haftamdayım bogaz enfeksiyonu geçiriyorum doktor agumentin yazdı ama çok kararsızım kullanan var mı bu haftalarda
hanifeali sedabldk ben 6 haftalıkken 3 ayrı doktora sorarak kullanmıştım gebelere uygun bir antibiyotikmiş çok şükür bir şey olmadı bende çok korkarak kullanmıştım
zubudabi sedabldk bende hamileliğimde hem augmentin hemde cefaks kullandım başka antibiyotik yazmıyolar diye biliyorum. herhangi bi sıkıntı olmadı zaten
bbaskal sedabldk bende hem agumentin hemde cefaxs kullandım boğaz enfeksiyonum var faranjit kbb doktoru da kadın doğumcumda kullanmanın zararı olmadığını enfeksiyonun daha riskli olduğunu söyledi
sedabldk bbaskal Banada faranjit dendi kbb verdiği için emin olamadım pazartesi randevum var onu bekliyim diyorum ama baya kötü durumdayım
bbaskal sedabldk Enfeksiyon daha riskli ben kendi kadın doğumcuma sordum gebelikte güvenli antibiyotikler enfeksiyon durumunda zorunluymuş zaten doktorlar da gebelere belli antibiyotikleri yazıyorlar bence bekleme kullan biran önce kullanmamak daha tehlikeli
yasarbebek sedabldk azıtro kullandım bir hafta önce içerisinde 3 adet vardı her gün 1 tane içtim boğaz enfeksiyonum vardı ve iki ünitede serum taktı doktorum ancak toparlandım çok şükür 🤲
BloomingMama Bende 12 haftalık gebeyim pazartesi gününden beri hastanede yatıyorum zatürre geciriyomuşum günde 2 kere damardan antibiyotik ve parol veriyolar
pamugummmm sedabldk Ben de çok hasta oldum geçen hafta kendi doktorumun da bilgisi dahilinde kullandım