selingldal67 Kızlar tahlil sonuçlarım çıktı idrarda kan,protein kaçağı varmış böbreklerimden kum döküyormuşum hamilelikte böyle bi şeyle karşılasan varmı? Neler yapmam gerekiyor geçer mi bu durum ☹️ Ağrılarım hep bu yüzdenmiş
allyslife selingldal67 kuzenim yaşıyor aynı durumu şu an 20.haftasında şu an, 13-14.haftasından beri devam ediyor. Doktorun verdiği ilacı kullanıp belini hep sıcak tutuyor, başka yapacak bir şey yok sanırım
selingldal67 sarilale123 Canım sağlık ocağı baktı doktor tanıdık diye telefonla haber etti sonucu pazartesi yüzyüze görüşmeye gideceğim inan moralim bozuldu çok :(
selingldal67 allyslife Canım hangi doktora gözüktü biliyor musun? Kadın doğum doktoruna mı yoksa üroloji mi
allyslife selingldal67 kadın doğuma muayene olup bebeğin güncel sağlık durumunu öğrendi, sonra ürolojiye gitti, o sırada hep kadın doğum doktoru ile iletişimde kaldı. Verilen ilaçları beraber değerlendirdiler.