Bende sezaryene alınacağım ilk doğumum. Bebek fazla irileştiği için böyle onay verdiler. Şimdi spinal mi genel mi devlet hastanesi kendi mi karar veriyor acaba. Bende de kaygı bozukluğu var, ameliyat aşamasını hissetmek istemiyorum ama bebeğimin doğduğu anı görmekte istiyorum