Aslyllmmaazz Tekrar merhaba, ben doğumumu yaptım erken doğum olarak acil sezaryene alındım ve hastaneden son derece memnun kaldım özellikle doktorumdan. Hastanede çalışan hemşireler, muayene eden doktorlar ve hatta hasta bakıcı olarak çalışanlar bile çok çok iyiydi. Tekrar olsa tekrar orayı tercih ederim. Söylentilere çok da kulak asmamak gerek