Bugun bilkentte detaylı ultrasona girdim doktor cok kisa sure baktı bir sorun yok dedi saçma bir sekilde kafanizi sola ceviren falan dedi ekrana bakmayim diye herhalde cinsiyet icinde simdiye kadar erkek demislerdi detaylida kiz dedi. Kendi doktoruma sordum radyoloji uzmanimiz iyidir güvenin falan dedi ama yanılma payı var midir ? Aklima takılan eger cinsiyeti yanlis görduýse yapilan detayli ultrasona nasil güvenicem bilemedim