tugcekmrr Hamileliğim ve ilk hamileliğimde cildim çok güzeldi parlak temiz duru bir güzelliğim vardı. Şimdi lekeler, sivilceler, siyah noktalar ne ararsan var. Bakım yapsam bile hemen tekrardan oluşur oldu. Cildimin dengesi altüst oldu. İlk çocuğum erkekti, çevremdekiler kız geliyor cildin ondan bozuldu diyor 🤔
sarilale123 tugcekmrr aynı sorunu bende yaşıyorum güneş lekesi gibi lekeler olmaya başladı ve bebeğim kız
behiyearslan tugcekmrr bende 15 haftalık hamıleyım cınsıyetı Bılmıyorum ama yüzüm sıvılcelı çok kötü gercekden gecmıyor
tugcekmrr sarilale123 Aynen kuzum bir de güneşe çıkan birisi değilim gündüz dışarı çıkarken bile güneş kremini boca ederim leke olmasın diye ama böyle çil gibi lekeler var yüzümde
canannn0 Kız güzelliği alıyor diyorlar ne kadar doğru bilemiyorum, benim kızım da cildim güzeldi bana da güzelleşmişsin kızın olacak diyorlardı , kızım oldu şimdi ise cildim çok soluk hiç yüzüm solmuş gibi geliyor
tugcekmrr canannn0 Benim de ilk hamileliğimde çok güzeldi cildim erkek oldu şimdi bakalım ne olacak 😌
allyslife tugcekmrr benim de cildim çok bozuldu ama bebeğim erkek😂 bu vücudun o anki hormonlara yanıt verişi aslında. İlk gebelikte daha sakin ilerlemiş ama bu gebelikte hormonlar ve yaşın farklı olmasıyla farklı reaksiyon vermiş olabilir
AuraMomB tugcekmrr alakası yok… cildim ilk zamanlar o kadar kötüydü ki soyulur sivilcelenir vs şu an yeni yemi düzeldi
gunizsureyya Aynı sorundan bende muzdaribim diyorum sürdüğüm şeyler mi yapıyor hayır her şeyi kullanmayı bıraksamda sürekli komedonlar yağ bezeleri oluşuyor cildimde , gerçekten insanın psikolojisi bozuluyor çünkü hamilelikten önce pürüzsüz bir cildim vardı ve ergenliğimde bile sivilce problemi yaşamadım. Sadece yüzümde de değil dekolte bölgemde öyle sizinde öyle mi ?