Arkadaşlar herkese merhaba bu benim ikinci gebeliğim 18 aylık bir oğlum var. Şu an 32+0 kızıma hamileyim sürekli ağrı çekiyorum karnım ve belim aşırı derecede ağrıyor. Maşallah kızım çok hareketli onun hareketleri de yoruyor ister istemez. 2 haftada 1 kontrole gidiyorum en son 2 hafta önce gittiğimde herhangi bir açılma rahim ağzı kısalığı felan hiçbir problem görünmedi sadece doğum pozisyonu almış kafası tam da rahim ağzı girişindeydi. Nedensizce içimde ya erken doğarsa korkusu var çok fazla yalancı sancım oluyor normal mi bu kadarı? Doktoruma söyleyince olabilir diyip geçiyor başka doktora gitme ihtimalim maalesef yok ne yapabilirim bilemiyorum. Sizde de böyle mi? ( oğlumda sadece doğumdan 2 hafta önce böyle ağrılar çekmeye başlamıştım)