yarenakkus Benim bebişimin cinsiyeti kurban bayramına kadar belli olur diye düşünüyorum şuan 11+1 , siz nasıl öğrendiniz tüm aile ile mi yoksa eşinizle beraber mi yoksa farklı bir organizasyonla mı nasıl yapsam bilemiyorum bana da fikir olur ☺️
tahamommy yarenakkus doktor bakarken kendim görmüştüm ekranda 😂 eşimle birbirimize bakmıştık sonrada sürpriz bile olmadı 😅
beyza_gmsgl yarenakkus 10+5 te fetal yaptırdık. 11. Hafta ortasında da oğluşumu öğrendim. Eşime evde pastayla süpriz yaptım dayanamayıp doktora telefonda sordum çünkü 🤣
promom yarenakkus bende 11 oldum bugün bende bayrama kadar öğrenirim inşallah diye ümit ederek bekliyorum 🐣 2. Bebeğim 3.5 yaşında oğlum var onu evde eşimle baş başa öğrenmek istemiştik video çekmiştik anı kalsın diye bunuda öyle istiyorum bu sefer oğlumuzla üçümüz kendi halimizde öğrenelim yine video çekip anı bırakarak ❤️ böyle özel anları kendi halinde daha çok seviyorum herkesin tercihi tabiki 🌸 sonra herkese birebir cinsiyet söyleyip o anki tepkilerini ayrı ayrı tekrar tekrar yaşamak daha güzeldi
tugcekmrr yarenakkus Biz de 8+4 deyiz hesaplamama göre bayrama kadar bizde Allah’ın izniyle öğreniriz gibime geliyor. İkinci hamileliğim ve şuanda eşimden başka hiç kimse hamile olduğumu bilmiyor ve asla beklemiyorlar. Bayramdan önce öğrenirsek ailelerimize hem bebek geldiğini, hem de cinsiyetini küçük bir sürpriz ile herkes bir aradayken videoya çekip şaşırtmak istiyorum 🥲🥰 Tek düşündüğüm karnım o zamana kadar belli eder mi 😌
yarenakkus promom tahamommy ay evet ben ekrana bakmayı düşünmüyorum bu sefer tabi kendimi tutabilirsem 🙈
emine1309 bende burda bekliyeyim :) 10+4üm fetal dna yaptırıcaz ay sonu herhalde bayrama belli olur nasıl yapsak diye düşünüyoruz :)
promom Birde bu aralar niyeyse duyuyorum cinsiyeti değişti diyenler çok fazla sanki önceden böyle değildi 😂 yani 14 de öğrenmiştik oğlumu şimdi erken söylenebiliyor ya da tahminde de bulunabiliyor doktorlar ondan mı kaynaklı oluyor acaba o yüzden olabildiğinde beklemekten yanayım ne kadar sabırsızlansamda
yarenakkus promom kurban bayramından bir hafta öncesinde 19 mayısta 16 haftalık oluyor, o zaman kesin belli olur gibi değil mi doğru mu düşünüyorum 🥹
tahamommy yarenakkus ay ben çatlardım yaa doktora söylersen açmaz ekranı bence 😂 bizde eşimle annemlere cinsiyet partisi yaptık farklı bir konsept oldu 😂
promom yarenakkus zaten doktora önceden orda öğrenmek istemediğini söylerseniz o belli etmiyor o an yani benim doktorum biliyordu muayene bitti ben cinsiyeti gördüm yazıp veriyorum dedi o an bile şüphe uyandırcak bi durum olmamıştı yani bende orda anlayamamıştım zaten 😂😂 doktorlar zor anlıyor biz kolay ayırt edemeyiz diye düşünüyorum şöyle yani bi 18. Haftadan sonra falan öğrenmiyorsak cinsiyeti anlamayız diye düşünüyorum
yarenakkus tahamommy çok heyecanlı ya düşündükçe ellerim buz tutuyor 😂 bu ay sonu kontrole gideceğim erken ama yine de ultrason fotoğrafını buraya atsam belli olur mu acaba hem öğrenmek istiyorum hem öğrenmek istemiyorum 😂
promom yarenakkus bende bugün gidicektim ptesi ye bıraktım bakalım cinsiyete dair bi beklentim yok şimdilik ama en son 7. Haftada gitmiştim sanırım normal bebek halinde görmüş olucam ilk defa o yüzden heyecanlıyımm
tahamommy yarenakkus ahahah doktordan kağıda yazmasını isteyip burda tahmin isteyenler var bacım yine sen at bakarık, 2 ihtimal var zaten 😂
promom tugcekmrr ayy çok garip bi şekilde 2. Ler çabuk çıkıyor karnı diyorlar ya doğru bi anda dün yoktu bugün var karnım diyorum 10. Hafta itibariyle ben burdayım demeye başladı yani oğlumda 4 aya kadar normal pantalonlarımı her şeyimi giyebiliyordum
yarenakkus tugcekmrr biz de sadece kendi ailelerimize söyledik onun dışında kimse bilmiyor, karnım yok gibi akşamları hafif büyüyor sabah iniyor belli olmuyor 😂
tugcekmrr promom Evet kapalı olduğum için bol giyiniyorum çok severim bol bol giyinmeyi işte gizleyebilir miyim bakalım 😄
tugcekmrr yarenakkus Eşim cinsiyeti öğrenene kadar kimseye söylemeyelim dedi ☺️ Bende açıkcası tepkilerden biraz çekiniyorum benim ailem 2. Bir çocuğu oğlum 5 yaşına gelince yapmamı söylüyordu. Annem hayatımı yaşayamadığımı, yıprandığımı ve zorlandığımı düşünüyor. O sebeple kendi ailemin tepkisinden bir nebze korkuyorum