Merhabalar, 19 haftalık hamileyim bu hafta sag kalcama dayanilmaz bir kramp-siyatik agrisi gibi bir agri giriyor. Aci icindeyim inanilmaz bir agri oluyor ama surekli degil gun icinde hareket ederken oluyor. Bu tip agri yasayan ya da deneyimleyen tanidigi olan var mi? Ne yapmaliyim? Pilatese gittigim fizyoterapist agri tek tarafliysa normal gecicek dedi ama daha da dayanilmaz olmaya basladi. Bilen varsa lutfen yardimci olabilir mi