damlaa51 Adetime 1 gün var beta 55 çıkmış sizce iyi bir değer mi ? 2 sefer kimyasaldan sonra korkuyorum
rossa982 damlaa51 değerin kaç çıktığı önemli değil nasıl ilerlediği önemli benim adetten iki gün sonra 50 çıkmıştı 😊
aslmoms Gayet iyi bir değer. Sağlıcakla gelsin bebişiniz 🩷 Korkarak kendinizi sıkarak geçirmeyin sürecinizi. Ne size ne bebeğinize faydası yok bunun