akmn şu an bir arkadaşım üniversite hastanesinde tedaviye başladı rapor da çıkaracak. Orada daha uygun fiyatlı her şey. İğnelerin bile bir kısmını devlet karşılıyor fakat laboratuvar ne kadar iyi şüpheli? Ve süreç de çok yavaş ilerliyor mesela 5 ay oldu daha yumurta toplama aşamasına geçemedi. Ben 5. Ayımda ilk transferimi olmuştum kalbi durmuştu kürtaj bile olmuştum. Bahçeci de ve tüm özellerde daha hızlı her şey