Selim_Alparslan Kullanici4456 Ben 20.haftaya kadar hem kapsul hemde 2 gunde 1 iğnesini kullandım kuzum . Ama kapsul ağızdan kullandim. Vajinal 3 gün kullanmıştım bana alerji yapti ceviz büyüklüğünde şişlik oldu.
betuss16 Haftada bebeğin kafası doğum kanalına girmis o yüzden doğumu geciktirmek için fitil olarak kullaniyorum
suhedaoguzhaan betuss16 benimde 28.hafta progrostan kullan dedi 10 gün ama kanala girdi falan demedi kafama takıldı
Kullanici4456 betuss16 serviks kısalık var iğne ve fitil verdi benimkide bebek çok aşağıda olduğu için ağrı yapıyor