Arzymn
Arzymn profilinize baktım da nerdeyse herkesin postunun altına bi eleştiri yapmıssınız hatta eleştiriden ziyade resmen kişiye yönelik gereksiz agresif yorumlar yapmıssınız
Sanırım ailevi sorunlarınız var ve psikolojik sorunlar yaşıyorsunuz ve kendinizi bu programda insanlara sataşarak rahatlatmaya çalışıyorsunuz
Bence başka insanların postlarını boş yorumlarla doldurcagınıza kiminle probleminiz varsa onu halledinde insanlarda rahatsız olmasın
Çünkü insanlar buraya tartışmak için yorumlar yapıp sorular sormuyor
Çok çok çok önemli olan hamilelik süreçlerini daha kolaylaştırmaya çalışıyorlar
Umarım anlayabilmişsinizdir!