Bebekannesi Herkese merhaba 37.haftamda çalışabilir raporu almam gerekiyor bu çalışabilir raporunu devlet hastanesinin hangi bölümünden randevu alarak alabilirim bilgisi olan var mı?
Kubulik Bebekannesi çalışabilir raporu 32. Haftdaa verilir 37 ye kadar calisabikirsin 37 den sonra zaten istesende hiçbi hekim öyle bi rapor vermez