emosum42 genel rivayetlere göre 6.aydan sonra başlamak daha uygun ama dayanamam almak istiyorum dersen ayrı mesele. Mantıklı olan bencede 24 25 haftalardan sonrası ama ben öğrenir öğrenmez bi zıbın bi battaniye bi iki emzik falan ara ara alıp biriktiriyorum ki aniden almaya kalkınca pahalıya mal olmasın