Zeynep4744 Hamilelik çizgisi aşağı olursa kız yukarı olunca erkek olur diye bişey duydum doğruluk payı var mi kizlar
EnginDenizim Bende çizgi yok oğlum olacak inşaAllah. Kız kardesimdede çizgi yoktu biri kiz biri erkek ikizleri oldu