tugbaegehan aysenur_27_27 çok küçük ya imkansız 😅 keseye göre yapıyorlar benimde yuvarlaktı o mantıkla kız olması gerekti ama doktor erkek dedi 😅 yani şu an ne söylesek de uydurcaz
aysenur_27_27 Hatice_00 Peki o zaman ultrason fotoğraf ile tahmin edebilirsiniz. Sadece böyle bi hurafe inanç olduğu için yazdım.
Hatice_00 aysenur_27_27 tamamen hurafeden ibaret nabız sürekli değişen bişey zaten inanma kim dediyse kese erkeğe benziyor
adinsmom2 Hatice_00 keseden nasıl tahmin yapıyosunuz kadına kalp atışından yahmin olmaz diyip keseden tahmin yapıyosunuz ya genital tüberkül belli olmadan nuba göre yani cinsiyet tahmini yapılamaz
tugbaegehan larlor bu da kese şekline göre erkek olması lazım ama benim kese göre tahminde yanlış çıktı o yüzden 12 yi mecbur bekliyceksiniz 😅
Hatice_00 adinsmom2 kese şekli sivriyse erkek derlerde o yüzden ben yüzde yüz bilemem sadece içimden geçeni söyledim ultrason görüntüsü benim oglumunkine benzediği için.kalp atışı hurafesi uydurmadan ibaret orası kesin.