alimom21 Kızlar ile gebeliğimde gebelik şekeri çıktı şimdi ikinciye hamileyim doktora ilkte gebelik şekerim var demeyi unuttum benim gibi olanlar ikinci gebelikte demi dikkat ettiniz neler yaptınız
seybey alimom21 merhaba önceki gebeliğimde insülin kullanmıştım bunda keseyi görür görmez diyete girdim kesinlikle dikkat edin vücut tekrarlayabiliyor ☺️
bsrmlk alimom21 evet canım benımde vardı ılkinde ikincide yıne dikkat ediyorum 18 haftalıkken falan basldım dıkkat etmeye
alimom21 seybey benim o kadar yüksek değildi sadece diyeti uyguladım da doktor mu dedi hemen diyet yapalım diye
alimom21 Çok sağol canım bende bir zamanı var mı diye sormak istedim yani doktora demeyi de unuttum acaba dedim ekstra teste falan yapılıyor muydu
seybey alimom21 evet önceki gebelikte diyabet öyküsü olduğu için bunda doktor direk şekeri beyaz ekmeği makarna pirinci kesti gebeliğin başından beri tam buğday ekmeğine geçtim.