nimoti ilk 3 ay sadece folik asit öneriyorlar sonrasında multi veriyorlar ben bunu bilmeden direk regenesisle başladım ilk zamanlarda yoktu bende de sorun ama sonrasdan bende de aynısını olmaya başladı ilaçı içtikten sonra yarım saat 40 dakka uzanıyorm öyle bulantı kusma olmuyordu ama sonradan değiştirdim dayanamadım içeriğini değiştirmişler ilaçın o yüzden doktoruna danışıp değiştirebilirsin kendini zorlama derim