larlor mutl benim de 4 Şubat ama 4 gün lekende yaşadım 8 de normal regliye göndü 13 14 nde bitişti o tanıdığım kadın 4 Şubat kız diyor 8 Şubat erkek diyor bakalım belli olunca haberleşelim