Bende gebelikten önce vardı. Önce ilaç deniyorlar. Olmazsa fizik tedavi. Oda olmazsa iğne ile tedavi. Ama iğne ile tedavi olursada sonrasında kıkırdak arasında ki sıvı bitiyor ve tetik parmak oluyorsun.
Ben hamile kalınca geçti rahatladım. Sonrasında ne olacak bilemiyorum. Çok çektim bu illetten.