selam kizlar 1 bucuk yildir gebelik istiyoruz gakat olmuyor sebebi belirlenemeyen interfilite. yasim 27 esim 30 herhangi bi sorunumuz yok. yumurta buyutme tedavisi denedik yumurta gelisiyor fakat gebelik olusmadi yine. asilama denemeye karar verdik bu yoldan gecenler sureci anlatir misiniz gebelik elde ettiniz mi yoksa direkt tup bebege mi gecelim