Kızlar çarşamba günü doktora gittik 16+4 dük cinsiyeti sordum doktor dediki bacağını kapatıyor ama görebildiğim kadar yazıyorum kağıda dedi yazdı verdi aşır merak ediyoruz kağıdı görümceme verdik sadece o biliyor😂 sizce cinsiyettin yanılma payı varmıdır ya biz haftaya hafta sonu öğrenmek için ufak bişeyler yapmayı planlamıştık ama hava yağışlı sonra dedik ki 2 3 hafta daha bekleriz diğer kontrole denk geliyor orda da sorar kesinleştiririz bekleyelim dedik ama beklemek de zor siz kaçınca haftanızda kesin öğrendiniz yanılma oldu mu alışveriş fslan yaptıktan sonra cinsiyet değişmesinden çok korkuyorum alışveriş için cinsiyeti bekliyoruzz