eminekyr Ovitrelle sonrası erken gebelikte negatifi gördükten sonra verdim sizce kanda hala etkisi var mıdır?
Sudemirhan eminekyr ovitrellenin kaçıncı günü 12 mi eğer öyleyse negatiftir ama ovitrellenin 10. Günüyse yükselme ihtimali olabilir çünkü ozaman daha dpo8 oluyo yerleşme yeni başlayabilir
eminekyr Sudemirhan ovitrelle sonrası yani dpo 10 1.07 çıktı Bugün testlerde hayal meyal vardı Dpo 7. Gün net vardı ovitrelleden dolayı dedim ama bat 25 Nisan yani 8 günüm var adetime yükselir inşallah çok umut ediyorum
Sudemirhan eminekyr canım ovitrelleden sonra dpo sayılmaz yumurtlamadan sonra dpo sayılır ovitrelleyi vurulduktan 36 saat sonrası yumurtlama olur bir gün sonradan başlanır o gün dayılmaz o şekilde sayarsan dpo belli olur
Sudemirhan eminekyr sen şuan 8-9 dpo dasın bazı kadınlarda yerleşme geç olur en iyisi 2 3 gün sonra tekrar baktır tutunma geç olabilir
eminekyr Sudemirhan evet bunu biliyorum alma böyle bilmiyodum teşekkür ederim burda yazarken yanlış telaffuz ettim sanırım dediğiniz doğru ama
eminekyr Sudemirhan evet ebe arkadaşıma da sordum oda öyle dedi ama merkeze uzak bir yerde görev yapıyorum adet günüme kadar beklemeyi düşünüyorum son 3-4 gün erken gebelik testi yaparım olmazsa adet öyle vereceğim