Nrbn0105 doktor Nst yi beğenmedim dedi serum bağlandı yine aynı şekilde olursa bugün alacağım dedi, yapay zekaya sordum normal diyor
Bereninannesi Nrbn0105 doktor beğenmedim demiş zaten demekki vardır bi bildiği ona göre de yönlendirmiş canım sen doktoru dinle
Nrbn0105 merve__12 38+2 deyim. Serumdan sonra düzelirse de pazartesi Salı alırım dedi, ben de korktum çok şükür geri haftalarda değiliz ama daha dursun isterim
Nrbn0105 Bereninannesi zaten o şekilde ilerleyeceğim ama açıkçası korktum biraz, bugün beklemiyordum 🥹
Nrbn0105 merve__12 ben de öyle düşündüm, bebeğin hareketlerini de hissediyorum. Böyle deyince telaşa kapıldım