dmlay Merhaba 15+1 günlük hamileyim Göztepe eğitim araştırma hastanesi perinatoloj bölümünde muayene oldum bugün cinsiyetin belli olmadığını söyledi bu haftada belli olması gerekmezmiydi vinsyet tahmini olan var mı ☺️https://mutluresim.com/images/2026/04/17/XTxnXB.jpeg
dmlay Ftmnur11 evet belli olması gerekirdi şuan için net bişey söyleyemem belli değil 2 hafta sonra tekrar geldiğinde bakarız dedi