Kbra2780 Merhaba hanımlar, masa başında çalışan biriyim 5.haftaya girmek üzereyim bu ilk 3 aylık(en önemli) dönemde neler yapmalıyız ?
1ogrencianne Kbra2780 ben de 3 ayı yeni atlattım canım 14+2’deyim. Öyle riskin yoksa çok özel bir şeyler yapmana gerek yok bence. Ben normal hayatıma devam ettim. Folik asit kullandım, demir ilacı kullandım, bunun dışında bir şey yapmadım 😊
Ebrs Kbra2780 beslenmene dikkat et, riskin varsa bol bol dinlenme fırsatı yakala, riskin yoksa keyfine bak 😄
Mervednr Kbra2780 çok yorma kendini dinlenmeye bak bol bol :) folik asiti ihmal etme beslenmene dikkat et maydonoz yeme başka ekstra bişey yok
Mervenin Kbra2780 ilkmüç ay da sadece yükseğe ızanma ağır kaldrma onun dışında yeme içme va değişiklik yapmana gerek yok😄
Kbra2780 Mervenin Mervednr Mervednr Ebrs 1ogrencianne tüm agrıların birden son bulması da normal mi acaba
Merveyarali Ben ilk hamileligimde baya bi cahilmişim doktor vs de hiç uyarmadı ve düşükle sonuçlandi o yüzden yazmak istedim. Yükseğe uzanma ağır birşey kaldırma cinsel ilişkide dikkatli ol, ben bu hamileligimde ilk 3 ay uzak durdum yorulmamaya dikkat et yokuş inip çıkma mümkünse yorulma 3 ay sonra zaten çocuk tamamen tutunduktan sonra allahin izniyle istedigin kadar yürüyüş iş güç vs yaparsin ilk 3 ay taşıdığın kol çantasina kadar azami dikkat göstermek gerekiyor
Koza Kbra2780 bende sizin gibiyim. Bol su için, oturduğumuz için biz daha yatkınız kilo almaya o yüzden ara öğün kuru meyve, kuruyemis bunları yiyebilirsiniz. Gün içinde lavaboya giderken vs daha çok adım atacaginiz bir yol bulun
Kbra2780 Teşekkürler önerileriniz için bayanlar 🌸 ilk olduğu için çok bilgim yok ne yapmam gerektiğiyle ilgili valla açıkcası bir an önce şu üç ayı sıkıntısız geçireyim diye çok dua ediyorum , takıldı kaldı aklıma.
lilamom Kbra2780 en onemlisi masa basi calisiyorsan 30 45 dkka bir kalkip 10 dkka yurumen surekli oturunca kan akisi azaliyormsu doktorlar devamli oturmayi tavsiye etmiyorlar en onemlisi bu yuru. Fazla kasma yani sunu yapma bunu yapma muhabbetlerinede ekstra zorlama tabi ama arastirirsan gorursun hamilelik bir hastalik dogal dogal bir surec eger riskin yoksa normal hayatindan ekstra fazla yapman gereken bisey yok herkesin dedigine inanma yani:) herseyi yapabilirsin zorlamadan. Bol sebze protein c vitamini al iyi oluyo cevizle yogurtda onemli
Kbra2780 lilamom Dr bana riskli olup olmadığıyla ilgili de herhangi birşey söylemedi aslında kafam bu yüzden bu kadar karışık 🙁
lilamom Kbra2780 birsey demediyse riskin yoktur canim riskin yok diye ozellikle belirtmez zaten dusuk riskin vs olursa bi sorun gorurse anca o zaman riskin var der ve sen sormadan cogu seyi yasaklar zaten bisey demediyse iyisin demek
buuussraaa Canım hastane kontrollerini ihmal etme çay kahve bitki cayı tüketimine dikkat et uzun yolculuklara cıkarsan dikkat et bir saat bir bucuk saat arayla 10-15 dk yürü aşırı maydonoz sogan mayonez az pişmiş et tüketme yeşilliklerin iyi yıkanmış olsun kendini yorma fazla asılma biyerlere uzanma bana doktorum ilk 3 ay bebek senden beslenir onu besleyemem vs diye korkma demişti ama ben yine de öğrendigim andan itibaren beslenmeme dikkat etmeye calıstım hamileligim ne kadar kötü geçsede hergün bi bardak süt kahvaltıda haşlanmış yumurta peynir ihmal etmedim zararlı yiyecekler yemedim cips kola cikolata hazır reçel gibi falan mevsmi olmayan bişeyi yememye dikkat ettim halada edyorum da :) bide ceviz yedim hergün beyin gelişimi için kuruyemiş de tabiki ama ölçülü hepsinden uzun oldu biraz ama :)