Kızlar 15+ 3′te doktoruma Gittim muayene sırasında %70 kız dedi ama emin olamadı detaylı ultrasonu bekleyelim dedi ertesi gün sonuçlarım için gittim farklı doktora bu sefer tekrar muayene etti ve erkek dedi kafam çok karıştı bu durumu yaşayan var mı🥹