senpoyraz beta düşükken hızlı yükseliyor aslında, kimyasal ya da sağlıksız gebelik olma ihtimali yüksek. Biraz daha bekleyip takip edin tabii ki ama çok ümitlenip kendinizi üzmeyin. Ben de beta 22′yken öğrendim ama hızlı yükseldi. Sağlıklı gebelikte hızlı yükseliyor.