Gks_01 ben kendi kıyafetlerde kulaniyorum ama bebek için düşünmüyorum bide 1.30 satlik yiksam bebeğin kıyafetlerini hepsi küçülür yarım satlik iy degilmi yeni yikiycam ilk defa hazirliycam yani daha doğum yapmadım ben bebeğim için sadece sıvı deterjan kulacam yeterli yüksek derece de birkez calistircam zaten sonra bebeğimin kıyafetlerini yikiycam