Esma006 Pazartesi 9.49 Çarşamba 39.9 Bugün 132 çıktı birakayimmi artık kan vermeyi ay sonu bekliyim ultrasona giriyim
Deleted33000 Esma006 ayy tebreikler canım bence artık çok iyi biraz bekleyip bebeğini görebilirsin artık 🥰🥰🥰
dalyaluna35 Gayet guzel artmış hic devam edip stres yapmayin isterseniz haftalik baktirin isterseniz 6. Haftada falan direkt gidin ben oyle yaptim haftalik kendim takip yapmistim gittigimde direkt kalp atisini duymustum daha az stres oluyor 🌸
Rosegold Esma006 çok erken öğrenmişsiniz bence de bırakın iki hafta sonra doktora gidersiniz son adet tarıhınız neydi 🤗