yagmurbehlul gece saat 12 de suyum geldi acile gittik dr suyun neredeyse tamamen bitmek üzere 1 cm de açılman var dedi yatışım yapıldı ertesi gün ikindi 3e kadar hala 1 cm di suni sancı verdiler yarım saatin içinde 3 oldu sonra 4 derken 5 cmle doğumhaneye gittim suni sancıdan sonra 3 saat içinde doğum yaptım normal doğum sancısı nasıl bilmiyorum ilk doğumum olduğu için ama suni sancının biraz zorlugu var evet. Tabiki her doğumun az da olsa zorluğu vardır ama doğup kucağınıza verdikleri an her acınızı unutuyorsunuz 🥲