OzlemHK Kızlar merhaba, 4 hafta 5 günlük hamileyim. Pazartesi günü betahgc 200 çıkmıştı. Yarın doktora gitsem keseyi görebilir miyiz?
baharsst gzdeozn aiyy iyiyim ya 8+2 olduk bugun. 3 kesem vardi tek kalp atisi ile devam ediyoruz❤️ sen nasilsin
tortillam_ Haftaya hafta içi bir gün gidin bence. Hem çok erken öğrenmişsiniz. Kişiden kişiye değişiyor kesenin görünmesi. Ben 6. Haftada görmüştüm
OzlemHK tortillam_ planladığımız bi gebelik olduğu için sürekli gebelik testi yaptım o şekilde erken öğrendik biraz 😂 çok merak ediyorum içimde aşırı bi heyecan var acele ediyo olabilirim belki ama umarım görürüm 🙊
gzdeozn baharsst ayy bende iyiyim bizde 8+3üz kap atışı vs geçen hafta duyduk çok iyi şükür💖 maşallah bizimkiler bir gidiyorlar😂🧿
baharsst OzlemHK benimde oyleydi ama ben sabredemedim. Eger bir problem varsa önlem aliriz diye erkenden gittim. Ama 7.hafta ideal hafta oluyor❤️
baharsst gzdeozn coook sevindim. bende pazartesi gunu kalp atışını duydum. Çok farklı bir duyguydu gözyaşları sel😅
gzdeozn Vajinal yoldan 1500-2000 beta ile görülüyor genelde ben hiç vajinal baktırmadım 5+5 haftalıkken yolk kesesi ve bebği görmüştük nokta kadar. Sonra 7+0 da kalbini dinledik. Çok heyecanlı ama biraz daha beklemeniz gerekiyor 🥹🧿❤️