Ecemgny kızlar benim 38 haftamdı doktor dedi ki bebek hiç aşağı İnmemiş yürüyüş yapmazsan normal doğuramayacaksın , ben o gün sürekli yürüdüm ama evin içinde koridorda bile yürüdüm , toplam 3 saat falan yürüdüm sabaha doğurdum çok şükür 😁🤗 darısı bekleyenlerin başına 😊