essaglam Merhaba, benim 15.haftada sol tarafta görüldü. 100 mg Coraspin başladı doktorum. Şimdilik bebeğin gelişiminde sorun yok. 27+5teyim. Bazen 28.haftadan sonra tansiyon yükselmesi olabiliyormuş, o yüzden tedbiren akşamları tansiyon ölçüyorum. 28den sonra sabah akşam ölçeyim dedim. 13ü görürsem gitmemi söylemişti detaylıda doktor. Kendi doktorum da sporla da desteklersem durumu kontrol edebileceğimi söylemişti. Hamile yorgasına yönlendirdi ve günlük yarım saat yürüyüş önerdi. Haftada 3 kez en az yürüyüş ve 1-2 kez yoga ile bu haftaya sorunsuz gelebildim. Kilom da yüksek, 85 ile hamile kalmıştım. Dikkatli gitmeye çalışıyorum, fazla kilo da tansiyonu tetikleyebiliyor galiba. 4-5 kilo aldım şimdilik. Endişe etmeyin, takipte olun gerisi Allah’a emanet 🙏🏻