kızlar ben de bugün 14+6 oldum. hastaneye gitsem söylerler mi acaba cinsiyetini yoksa boşa gitmeyeyim mi, erken mi? devlet hastanesine gidiyorum normalde, doktorum 17. haftada çağırdı ama hiçbir türlü randevu bulamıyorum 😞 eşim de gel özele götüreyim dedi ama erkense boşa gitmiş olmaktan korkuyorum ama çalışıyoruz normalde ikimiz de, bugün müsaitliğimiz oldu, müsaitken gidelim diyo o da. bilemedim napsam.
bacım senin soruna gelince de ben daha kendiminkini bile anlamıyorum gördüğün üzere 😂