ceydaasya Kızlarrr 39+4 olduk gelmeye niyeti yok 40 a kadar gidicez gibi. Neler yaptınız doğumu başlatmak için ne önerirsiniz. Hurma yiyorum yürüyüş yapıyorum ahududu çayı içiyorum ananas yiyorum başkaaa