AysegulAlper benimde 17 haftalık.simdi tam sorduğunuz soruyu düşünüyodum.tam üzerine geldi bu.hic bi belirtim yok bi kaç haftadır.karnimin şişliği azaldı.bende zorunlu hizmetteyim.randevuya var daha.ama demekki bu haftalarda böyle oluyo canım paniklemeyelim en iyisi😊