İkili test için kanuni sultan Süleyman hastanesine gittim Miyomum var oldukça büyük ameliyatlık ama hamileyim kontrol ederken bu miyomla nasıl hamile kaldığımı ve ne normal ne sezaryan doğum yapabileceğimi söyledi böyle bir durum yaşayan var mı şuan 15+4 haftalığım