Hatice_00 esra_1309 aynen 👍 hz Peygamberimizin eşinin ismi seviyorum ben adımı. linadan lunadan daha iyi. bakalım seneye hangi isim moda olacak ve belediye dağıtmış gibi konulacak iyi günler dilerim 🌺
Diylia Büyük kızım Eylül Duru küçük kızım Eflin Zeynep. Eflin Doğa düşünmüştüm ama sonra böyle oldu :)
esra_1309 Diylia Allah bağışlasın canım araları kaç yaş :) duru ve doğa benim de kulağıma çok uyumlu geldi bakalım hayırlısı ☺️
Fuunndaaa esra_1309 bende Şubat ayında doğum yaptım iki kızım oldu eşim Türkçe kökenli isimler istedi birine Aybüke İlay birine Gökçe Umay koyduk