Benimkide geç döllenme büyük ihtimalle, çünkü sat başlangıcım 20 Ağustos olmasına rağmen doktorlar 3 Eylülü baz alıyor ölçümler ona uyumlu çıkıyormuş , yani şuan 35 haftalık olmam gerekirken ölçümlere göre 33 haftalığım 🙂bakalım ne zaman gelecek bebiş merak ediyorum, sonradan haftasına uyumlu oluyor diyenleri bilmiyorum benimki şuanlık bu şekilde 2 hafta geriden geliyor