ylmzzes öncelikle çok geçmiş olsun geçen sene Mayıs da dış gebelik teşhisi konuldu banada 1. Doz yapildi sende olduğu gibi düşmek yerine artış devam etti 10 gün sonra 2. Doz yapildi ağrılar çok oluyordu kaç defa eşim kucağında hastanelere taşıdı beni 2. Dozu yaptıkları gün ağrım oluyor diye ağrı kesici serum verildi ve ağrım geçmişti gece 1 de bı acı konuşamadım açıdan yigildim kaldım resmen doktoru aradı eşim doktor hemen gelin dedi gittik gidene kadar ağrı acı geçti hatta yolda konuştuk gitmesekmi bişi olmuyor gidip gidip dönüyoruz diye ama doktoru aradık diye hadi gidelim dedik giittim bir muayene oldum ve tüpüm patlamış iç kanama geçiriyormusum gece 1.30 da amilayta alındım ve tüpüm alındı sezeryan gibi bir ameliyat bu çok zorlu bir süreç ben de başta müdahale olsa bu kadar oyalanmasam belki tüpümu kaybetmicektim inan çok zor bir süreç lütfen ağrım olduğunda ihmal etme bekleme iç kanama çok riskli doktor bana İyiki uyumadın dedi uyanamayabilirdin dedi seni sabah kadar zehirlerdi dedi eğer düşmüyorsa değerlerin vakit kaybetmeyin tupunuzu de sağlığında kaybetmeyin uzun oldu ama yaşadığım tecrübe yi anlatmak istedim çok geçmiş olsun