Deletedmom_877 Kızlar ilk sonuç 426 2 gün sonra 995 artış iyi mi bi de doğru mudur yani doğru olmasa 2 gün de neden 2 kat artış olsun değil mi? Bi de laboratuvarlarda neden 1000 e kadar sınır koyuyorlar bilen var mı?
1tulin Deletedmom_877 artışınız iyi bence hayırlı olsun içiniz rahat etmediyse 2 gün sonra tekrar verin ama hastanede verin sağlık ocağında 1000 üstü diye gösteriyor
Deletedmom_877 1tulin yok yok hastane de verdim zaten de 3. Yü de verdim 2027 çıktı gün ara ile hepsi de onu laboratuvara söyledik ondan 2027 çıktı yoksa 1000 çıkacaktı neden böyle acaba yani ilk 426 çıktı sonra 995 bozuk olsa neden artsın değil mi a