Kızlar selam aklıma takıldı ..
İki video gördüm 1. Videoda
eğer bebeğiniz beslendikten sonra ağlıyorsa mamayı 10 15 ml arttırın diyor
- Videoda bebekler beslendikten sonra doysa bile sakinleşmeye ihtiyacı oldukları için ağlarlar diyordu
Benim bebeğim hiç emmiyor tamamen mama içiyor ve beslendikten sonra genelde ağlar sizce tamamen doymuyor mu 2 aylık ve tabloda yazdığı gibi tam 120 ml veriyorum bazende 30 u kalıyor 30 ml kaldıktan sonra ağlamıyor ama hepsini tamamen içince ağlıyor ben ilgilendikten sonra ağlaması kesiliyor ikilemde kaldım açıkcası..