htan buketdeniz19 tam tersi de olabilir dediğin gibi çünkü ben hamile olduğumu bilmeden küflü bir şey battı elime tetanoz aşısı oldum meğersem o sırada hamileymişim o yüzden 28 haftada boğmacada tetanoz yapacağız dediler. Yani süreç Ben de tam tersi de işlemiş olabilir
buketdeniz19 htan hemşire 20. Haftamızda tdap aşımız var yazmış bana bende sordum tetanoz ve boğmaca demişti 2. Dozda sadece tetanoz oluyor dedi ama kararsızım yaptırıp yaptırmamakta işte doktoruma gidicem 3 te randevum var ona sorucam birde
tugcelice07 anneoluyorm 19. Haftada yaptırdım bebek hareketlerini hissetmiyordum doktorum yaptır dedi geç yapılırsa da bebeğe zamanında geçmez
merve_tp anneoluyorm 18. Haftamda oldum canım. 20+6’yım bir sorun yaşamadım. Ama takipli doktoruna sor
1omurlugum Bana da iki hafta kadar önce ilk boğmaca yapıldı ikinci tetanoz da 11 Mayıs’ta yapılacak kalp atışı dinlenip oule yapıldı
twobabymomm anneoluyorm dopplerle bebeğin kalp atışını dinleyip öyle vurmuslardi bana da ilk gebeliğimde 21 haftanın içindeydim
sudeli4 anneoluyorm ben boğmacalı tetanozu tdap olan aşı yani 27. Haftamda oldum cnkü beni 25 De aradılar 28 e kdr zaman var dediler