zeynepctk 04_ oğlum 39+2de doğdu. Doğduğu güne kadar da karnım inmedi. Şimdi kızıma hamileyim 36 haftalık olduk 34+4te karnım indi erkenden. Erkek çocukları hep aynı sanırım bu konuda kızlar daha sabırsız 😃