defnebe Pazartesi günü muayenede 1 cm açıklık vardı o günün akşamı nişanım geldi. Şimdi bir ağrı giriyor aşşağıya bir baskı oluyor 1 dk sonra geçiyor. Aralığı 17 dk doğum başlamış olabilir mi
zfrnemos defnebe kişiden kişiye degısır agrı eşiği dus al ılık dus belıne dogru tut suyu dınlen bısey ye yulaflı hurma yapabılırsın hem kolaylık olur hemde süt yapar derler hemde rahatsız etmez mıdenı enerjı verır yürüyüs yap evde 5 dk ınınce gıt eger hastane yakınsa eger degılde 10 dk ye ınınce gıt
sevimliural Başlaması için en az 5-6 dkya düşmesi gerekir nişan başlama belirtisi değildir . 10 gün sonra doğuran da var nisandan sancı sıklığı takip et . Eğer kanaman suyun veya bebeğin hareketini hissetmezsen direk git yoksa çok erken gitmiş olursun